Sunday, September 1, 2013

PELUANG PERNIAGAAN ECOSWAY. KONSEP MUDAH BERNIAGA


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA
Hari ni,saya nak share sesuatu dengan semua pembaca.Sesuatu yang saya rasa sangat rugi kalau tak di kongsi dengan pembaca.1st,thanks to my friend Amna yang bagi kami suami isteri peluang berharga ni.Satu peluang peniagaan dengan konsep yang mudah dan friendly.

Sebelum itu apa kata kami kongsikan dahulu bersama pembaca berkenaan CARA PEMASARAN TRADISIONAL yang telah dan sedang kita lalui ketika membeli barangan keperluan keluarga seperti syampoo,ubat gigi,berus gigi dan sebagainya. Barangan ini adalah satu keperluan yang biasanya kita akan berbelanja untuk dapatkannya dari pasaraya atau kedai runcit setiap bulan . belanja ini dipanggil BELANJA HANGUS. Untuk carta pemasaran tradisional  ini terjadi bila kita berbelanja 

(LIHAT IMEJ DI BAWAH )
Jika kita perhatikan dengan teliti imej di atas, semua pihak dalam CARTA PEMASARAN TRADISIONAL menerima wang atau untung dari pihak KITA! PENGGUNA..
Sedarkah anda yang kita sebagai PENGGUNA sedang membayar kepada pengiklanan(TV,RADIO, dan AKHBAR) untuk memberitahu kita yang sesuatu produk itu ada dijual di kedai runcit . Keadaan ini amat merugikan kita sebagai pengguna. Tapi adakah cara yang BIJAK untuk menjadi pengguna BIJAK?

JAWAPANNYA : “ADA!”

Kini saya perkenalkan kepada anda sebuah syarikat yang sudah menapak lebih dari 30 tahun di Malaysia dan mereka memperkenalkan kaedah PEMASARAN BERSAMA. Diam tak diam syarikat ini juga telah melebarkan sayapnya dengan membuka kedai lebih dari 200 kedai seluruh dunia.



                                 APA DIA PEMASARAN BERSAMA?




Lihat dengan teliti, dalam CARTA PEMASARAN BERSAMA, semua pihak yang terlibat menerima pulangan dan keuntungan masing-masing. Ini lebih BIJAK!

PEMASARAN BERSAMA dalam eCosway berlaku apabila kit, sebagai pengguna melibatkan diri dalam pemasaran manakala PEMBORONG, PERUNCIT dan PENGIKLAN dibuang. Produk yang kita beli, terus dari kilang kepada eCosway dan kepada kita, PENGGUNA. Manakala, kita juga boleh bertindak sebagai PENGIKLAN, dan kita biayar apabila kita mengiklankan konsep pengguna eCosway ini. Di sini eCosway akan memberikan hadiah dan wang kepada mereka yang menjadi PENGGUNA eCosway dan mengiklankan konsep PEMASARAN BERSAMA ini.

ANDA BERMINAT MENJADI USAHAWAN ? DI MANA PILIHAN ANDA?



Jika YA jawapan anda, di mana pilihan anda dalam PERNIAGAAN TRADISIONAL di luar sana?


Jika anda pilih untuk menjadi PENGELUAR/PENGILANG anda perlu :

1- MODAL BESAR
2- ILMU
3- PASARAN

Jika anda pilih untuk menjadi PEMBORONG anda masih perlu :

1- MODAL BESAR
2- ILMU
3- PASARAN

Bagaimana pula kalau anda memilih untuk menjadi PERUNCIT, anda juga masih perlukan :

1- MODAL BESAR
2- ILMU
3- PASARAN

                                    ATAU

Anda memilih untuk menjadi PENGIKLAN, anda masih perlukan :

1- MODAL BESAR
2- ILMU
3- PASARAN

Lihat ! semuanya perlukan MODAL BESAR, ILMU dan PASARAN.

TETAPI semua ini berbeza apabila anda sertai perniagaan kami di eCosway. Usahawan eCosway TIDAK perlukan MODAL BESAR hanya cukup sekadar ILMU dan mencariPASARAN.

Usahawan eCosway atau kita kenali sebagai BUSINESS OWNER (BO) tidak perlu fikir soal mencari kilang, produk juga mungkin tidak perlu fikir soal buka kedai…
Tetapi BO eCosway hanya lakukan SATU KERJA dalam perniagaan ini iaitu, MENCARI PASARAN.

Secara mudahnya, di dalam perniagaan eCosway kita sebagai BO melakukan iklan kepada semua orang agar memahami konsep PEMASARAN BERSAMA dan menjadi PENGGUNA BIJAK dengan berbelanja di kedai kami. Jika kita lakukan kerja ini, ECOSWAY AKAN MEMBAYAR KEPADA KITA , KERANA KITA SEBENARNYA BERTINDAK SEBAGAI PENGIKLAN. Sedarkah anda di PEMASARAN TRADISIONAL pengiklan adalah penerima untung yang paling tinggi, begitu juga PEMASARAN BERSAMA, bayaran yang di terima adalah LUMAYAN dan TIDAK TERHAD.

Jadi apakah kerja USAHAWAN eCosway? Jual Produk? Buka kedai runcit? TIDAK! Tugas kita adalah MENGIKLAN! Kita jual konsep ini kepada semua orang yang menjadiPENGGUNA di luar sana agar tukar JENAMA barang harian mereka kepada produk eCosway, dan apabila mereka berbelanja di kedai-kedai eCosway atau Cosway, Cosway akan berkongsi keuntungan dalam bentuk HADIAH atau WANG RINGGIT! INILAH PENGGUNA BIJAK! Jadi secara mudahnya apa kerja Usahawan eCosway?

-       - Memperkenalkan orang yang berminat dengan peluang perniagaan (BO)
-       - Memperkenalkan orang untuk membeli-belah di mana-mana kedai runcit kami (VIP)
-       - Memperkenalkan orang yang berminat mengusahakan kedai runcit (BO)
-       - Memohon mengusahakan KEDAI RUNCIT


Kerja usahawan eCosway adalah MENGIKLAN dengan mencari mereka yang ingin menjadiPENGGUNA BIJAK, BERBELANJA DAPAT HADIAH , iaitu VIP, dan mencari usahawan eCosway yang ingin BERBELANJA DAPAT HADIAH DAN WANG! Kita kenali sebagai Business Owner (BO). Kita sebagai BO juga boleh mencari BO yang merupakan ahli farmasi untuk peluang menjadi pengurus kedai COSWAY/ECOSWAY dan ahli farmasi. BO yang layak bina rangkaian, lulus temuduga, dan lokasi kedai diluluskan, boleh membuka kedai COSWAY/ FARMASI COSWAYtanpa perlu mengeluarkan MODAL, kerana hampir semuanya ditanggung oleh pihak syarikat.

INFO LANJUT HUBUNGI SAYA SMS/WHATSAPP/CALL/WECHAT KE +60172496873 BBM:26150E33

HAZWAN HISHAM



No comments: